Umblatul cu Romania vopsita

Dupa succesurile colosale inregistrate de standul inexistent al Romaniei la Zaragoza (5 milioane euro), de clipurile video turistice pe care nu le-a vazut nimeni (3 milioane euro) si de cate celelate doua campanii precedente de ‘branduire’ a tarisoarei noastre dragi, iata ca acum se pune de un rebranding de 75 de milioane de euro.

Subiectiv are un articol genial, pe care il salut cu enorma bucurie. Nu de alta, dar rezoneaza foarte tare cu ce am scris acum un an, si cu ceea ce am repetat tot acum un an. Doar ca pune ideile mult mai bine structurat. Neaparat de citit. Daca si factorii de decizie ar pricepe in sfarsit ca nu de un brand de tara avem nevoie (si in niciun caz de unul atat de scump), ci de o defalcare pe atractiile fiecarei regiuni (cum face Grecia, dar nu numai ea), atunci altfel ar sta lucrurile. Romania este o tara mult prea mare ca sa fie inghesuita sub un singur brand.

In alta ordine de idei, abia ce ne-am intors de la 2000 de metri altitudine, pe unde am facut un pic de offroad cu un Kia Sorento. Avand in vedere ca a fost o saptamana nebuna, inceputa cu un C-Crosser prin muntii Vrancei, continuata cu un BMW Z4 prin Dobrogea si incheiata cu preumblarile prin Brasov (schimbat masiv in ultimii 2 ani) si Bucegi, avem in fata o saptamana de rumegat pe indelete cele vazute, simtite si intamplate. Stati pe-aproape!

Citeste si:

Leave a Reply

Please use your real name instead of you company name or keyword spam.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close