Opriți mafia din Otopeni!

Atunci când cobori din avion pe Otopeni, știi dinainte ce ai de făcut. Trebuie să treci de filtrele de securitate, să-ți recuperezi bagajul dacă e nevoie, să ieși în holul de așteptare și… să pui mâna pe telefon pentru a comanda un taxi. Un taxi normal, care ajunge în circa 6-7 minute. Tot atât îți ia să cotești la dreapta și să o iei pe holuri, trăgând după tine bagajele, până la terminalul Plecări.

Plecări, nu Sosiri, da? Căci doar aici poți ieși apoi afară și aștepta taxiul comandat la preț normal. Dacă ai făcut greșeala să-i spui să vină la „ceas” (care nu mai știu să existe de ceva vreme), taximetristul este mătrășit scurt de agenții de pază. Dacă ești mai prost din fire și iei un taxi „autorizat” din fața terminalului Sosiri, atunci vei plăti DUBLU pe kilometru. Iar dacă ești chiar naiv, vei fi luat pe sus de către piețarii care sunt tolerați și încurajați de către agenții de pază (cu știința oficialilor aeroportului, desigur) și te vei trezi cu o notă de plată de peste 100 de lei pentru o cursă care n-ar trebui să depășească 30-40 de lei. Asta dacă nu vei fi violat sau omorît, desigur.

După ce a fost omorâtă tânăra japoneză venită ca turistă la noi în țară, onor Poliția și paza aeroportului au găsit de cuviință să pună potera pe… taximetriștii care veneau la comandă, la „ceas”, adică exact pe singurii care oferă un serviciu legal și accesibil de transport (nu mai vorbesc de 783-ul care uneori nu are aer condiționat și care pleacă din an în Paște!). E posibil așa ceva?!

Politisti in aeroport.mp4 from razvanbb on Vimeo.

XPLORIO se alătură unei campanii în care blogurile de turism DENUNȚĂ atitudinea criminală a mafiei din Otopeni, care pune în pericol turiștii ce aterizează pe aeroportul Capitalei. Este incredibil cum își pot bate joc de noi, cum ne pot ignora și considera oi demne de tuns, la nesfârșit.

Ei bine, AJUNGE!

Cerem foarte clar, următoarele:
1. Accesul liber al tuturor taximetriștilor autorizați din București și Ilfov, fără taxă de parcare zilnică (sau cu una modică, lunară, care să nu urce artificial prețul călătoriei).
2. Interzicerea accesului taximetriștilor ilegali, care pot fi depistați foarte ușor. Este incredibil ca taximetriști de la Cobălcescu, Meridian și alte firme recunoscute să fie opriți și verificați de repetate ori, în condițiile în care taxiurile care put de la o poștă ca fiind ilegale sunt tolerate și încurajate în zonă!
3. Prelungirea orarului de funcționare a liniilor express 783 și 780 până la cel puțin 40 de minute de la ultima cursă care aterizează pe Otopeni.
4. Sporirea numărului de autobuze de pe aceste linii, astfel încât naveta să vină la 6-8 minute, așa cum este și normal la traficul actual de pe Otopeni.
5. Realizarea unui dispecerat unic prin care să poți apela orice taxi de la orice firmă din București, iar taxiurile astfel chemate să aibă voie să vină la terminalul SOSIRI, iar nu PLECĂRI.

Ar fi mai multe, dar ne oprim aici. Perpetuarea situației actuale, în care taxiurile „autorizate” costă DUBLU, piețarii sunt încurajați iar taximetriștii legali sunt vânați, reprezintă o atitudine incredibilă, noi zicem că una criminală. AJUNGE!

Foto: Mediafax foto.

Pe aceeași temă: Rușinea criminală de la Otopeni.

Acest articol face parte din campania blogosferei turistice romanesti avand menirea de a trage un semnal de alarma asupra a ceea ce se intampla in Aeroportul International „Henri Coanda” Bucuresti,  principala poarta de intrare in tara. Alaturi de acest articol, va invit sa cititi si articolele publicate astazi pe blogurile:

Viajoa
Imperator Travel
World Traveller
Fun Tur
Placerea de a calatori
Turistu
1001 calatorii
Drum liber
GTD 2.0
Travel with a smile
Turism Market
The City Break
Travel Girls
Lumea Mare
Tim
Wafu
Aliceee Traveler
Elena Ciric
Lipa Lipa
Blog de Bucuresti

Trans-ferro

Citeste si:

    None Found

19 Responses to Opriți mafia din Otopeni!

  1. Pingback: Yutika Masuno, o victimă a unui întreg sistem : Experiente turistice

  2. Pingback: Cum ar fi ca Aeroportul Henri Coandă să fie altfel, normal?- Elena Cîrîc

  3. o precizare: 783 circulă non-stop. În rest, total de acord cu tot ce-ai scris. Imediat public şi au articolul!

  4. xplorio says:

    De când circulă non-stop, că eu merg de 2 ori pe lună pe Otopeni și n-am aflat? Mai ales că ajung deseori la OTP după ora 12…

    E o măsură bună, e bine de știut.

  5. Pingback: trans-ferro.com | OTP: Organizatia Taxiurilor Pirat sau despre impotenţa autorităţilor | Page: 1 | trans-ferro.com

  6. Pingback: Blogosfera de travel s-a unit pentru o cauză comună

  7. Pingback: Aeroportul Henri Coanda | Schimbati poarta de intrare a Romaniei !

  8. Pingback: Siguranta in calatorie | Travel with a Smile

  9. Pingback: Aeroportul Internațional Henri Coandă - Vreau un aeroport ca afară

  10. Pingback: Aeroportul Henri Coanda Otopeni

  11. Pingback: O viata intr-un aeroport | Vulpitza

  12. Din 13 aprlie a.c.! Istoria: pe 28 martie scriam articolul acesta: http://trans-ferro.com/2012/03/28/ne-mobilizam-putin-pentru-a-avea-linie-de-noapte-spredinspre-aeroportul-otopeni/ iar pe 12 aprilie http://trans-ferro.com/2012/04/12/avem-transport-de-noapte-spredinspre-aeroportul-henri-coanda/

    Eu cred că n-ai aflat pentru că ai mers mai mult cu maşina personală. Aşa e? 🙂

  13. xplorio says:

    Pai eu scriu din experienta – i.e. merg cu taxiul. Obisnuit cu faptul ca ultimul 783 pleaca prea devreme, nici nu mi-am pus problema ca s-a schimbat orarul.

    Repet, foarte bine ca s-a luat aceasta decizie.

  14. Pingback: Opriți mafia din Otopeni! | Bartiş

  15. Pingback: Cum ajungi în siguranţă de la aeroportul Henri Coandă în Bucureşti? | impresii din lumea mare

  16. Pingback: Yurika Masuno și aeroportul ucigaș | 1001 Călătorii

  17. Pingback: Plecati! | Turistu

  18. Anonymous says:

    Mie imi e scarba sa merg cu taxi-ul de la o vreme…soferii sunt niste nenorociti care sunt pusi numai pe japca.

  19. Pingback: The first timer's guide in Bucharest, Romania | călătorul digital 2.0

Leave a Reply

Please use your real name instead of you company name or keyword spam.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close