eTravel Conference 2014

Numarul persoanelor care utilizeaza platformele online pentru a-si rezerva vacante, pentru a cauta hoteluri sau atractii turistice a crescut tot mai mult.
Studii recente realizate la nivel global arata ca 44 % dintre turisti utilizeaza retelele sociale pentru a cauta destinatii de calatorie, in timp ce 36% pentru a gasi hoteluri. Digitalizarea si evolutia platformelor online au schimbat modul in care agentiile de turism si unitatiile de cazare se adreseaza clientilor.

Tendintele actuale, provocarile si oportunitatile pe care le aduc noile metode de promovare industriei de turism vor fi prezentate pe larg la cel mai mare eveniment dedicat promovarii online in industria de turism, eTravel Conference, pe 15 octombrie 2014 la Crowne Plaza Hotel Bucuresti.

etravel

Conferinta eTravel 2014 se adreseaza celor care isi doresc sa integreze eficient metodele de comunicare si marketing in promovarea afacerii lor, sa creasca vanzarea numarului de pachete turistice si cresterea notorietatii brandului.

Evenimentul isi propune sa aduca in prim plan cele mai bune solutii pentru provocarile pe care le intampina furnizorii de servicii turistice in promovarea online, dar si o serie de practici eficiente in comunicarea prin intermediul platformelor online. Participantii vor avea ocazia sa afle cele mai bune strategii de dezvoltare si extindere a afacerilor din industria turismului si tactici de promovare online pentru cresterea vanzarilor.

eTravel Conference cuprinde sesiuni de conferinte si trei seminarii intensive ce se adreseaza celor care isi doresc sa aprofundeze notiuni de digital marketing in industria de turism, dar si celor care sunt la inceput de drum si vor sa afle concepte din industrie.

Evenimentul se bucura, ca la fiecare editie, de prezenta unor specialisti recunoscuti din turism si marketing digital. Printre vorbitorii acestei editii se numara: Javier Garcia del Valle (CEO, Happy Tour Group, FCm Travel Solutions Romania/Bulgaria), Lucia Nora Morariu (Presedinte, EXIMTUR), Razvan Marc (Directorul Biroului de Turism al Romaniei la Londra), Mihai Jurca (Prezentator TV, B1 TV & Travel Blogger, mihaijurca.ro), Otilia Demian (Director of Business Development, Hotel Privo), Oana Toma (Co-Proprietar, Cabana Hadar Nature Resort), Marius Lazarescu (General Manager, Today’s), Iulian Padurariu (Consultant de marketing asociat, MARKS), Raluca Muresan (Owner, Trip to Romania), Valentin Radu (CEO, Marketizator).

In prima parte a zilei, sesiunile de conferinte vor dezvalui tehnici de optimizare a costurilor destinate promovarii online, alegerea eficienta a canalelor de comunicare online si modalitati de fidelizare a clientilor.

In partea a doua a zilei, evenimentul va include trei seminarii specializate ce ofera informatii avansate participantilor.

Seminarul Online Communication How to se adreseaza celor care doresc sa fie la curent cu noile tehnici de comunicare si strategii de promovare in social media & mobile.

Seminarul Digital Marketing Optimization va prezenta strategii pentru optimizarea unui website, derularea cu succes a campaniilor Google si obtinerea unui numar mare de conversii.

Seminarul Digital Hospitality Marketing & Distribution se adreseaza in special unitatilor de cazare, care vor avea ocazia sa afle metode eficiente de distributie online si solutii cheie in promovarea online.

Detalii complete despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: etravelconference.ro

Despre Evensys
Cu peste 8 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.

Citeste si:

One Response to eTravel Conference 2014

  1. RoxanaM says:

    Ehe, se anunta tare interesant!

Leave a Reply

Please use your real name instead of you company name or keyword spam.